2019-2020 н.р.
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році Лист МОН № 1/11-5966 від 01.07.19 року
2018-2019 н.р.
Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році Лист МОН № 1/9-415 від 03.07.18 року
2017-2018 н.р.
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році Лист МОН № 1/9-436 від 09.08.17 року
Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів y 2017/2018 навчальному році Наказ МОН № 1112 від 02.08.2017 року
2016-2017 н.р.
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах. Лист МОН №1/9-437 від 17.08.2016 року
АКМЕОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ.
АКМЕОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ
Одним із критеріїв професіоналізму педагога є гуманістично орієнтоване педагогічне спілкування, яке спрямоване на забезпечення співробітництва з іншими учасниками педагогічного процесу (з учнями, з колегами, адміністрацією)....
читати документ АКМЕОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ
ВИДИ ТА ТИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
2015-2016 н.р.
АКМЕОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ.
ТЕХНІКА САМООЦІНКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ.
МЕТА: ознайомлення вчителів з технікою самооцінки педагогічної діяльності як важливої передумови особистісного зростання вчителя.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:
1. Відкриття тренінгу. (Максимова Н.Г.)
2. Презентація "Акмеологічний тренінг "Техніка самооцінки педагогічної діяльності вчителя" (Максимова Н.Г.)
3. Психологічний тренінг "Особистісне зростання вчителя" (Лізвінський В.Л.)
3.1. Розподіл учасників на групи.
3.2. Аналіз особистості учасників (Психогеометричний тест).
3.3 Вправа "Творчість у роботі вчителя"
3.4. Вправа "Особистісне зростаннявчителя".
3.5. Вправа "Моя професійна роль"
3.6 Підведення підсумківю
4. Рекомендації щодо самооцінки педагогічної діяльності (Лізвінський В.Л.)
5. Підведення підсумків (Максимова Н.Г.)